tråktisdag

Har haft en bra dag på jobbet och såg fram emot att sluta tidigt så jag kunde komma hem i tid, laga mat och ta en härlig promenad i det fina vädret.
Det visar sig att alla tåg är inställda!!! Jag var hemma halv åtta!! Tack vare att min söta mams kom o hämtade mig i ödemarken dit jag hade tagit en buss.
Jag säger bara skånetrafiken och deras j-a system... Det funkar verkligen inte när det  händer något.

För att inte tråka ut er totalt kommer här en bedårande bild från Skånes Djurpark i somras när Maggie och hennes love var nere o hälsade på. Kolla in nallen, han lekte som ett barn i lilla bassängen med en pinne.





Nu får vi bara hoppas att Maggie bättrar på sig!!

Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0