lördagsnöje

En riktigt god kaffe smaksatt med lite vanilj och en massa glada färger att välja på till naglarna!
Vilken det blev??
Har inte valt ännu men det lutar åt franska dvs ljusrosa med en vit kant längst ut. Ser alltid fräsch och snyggt ut.
Har faktiskt varit lite flitig idag med tanke på att det är en ledig lördag (händer alldeles för sällan) jag har tränat!
Jag och Blossom har kört en magdödare (därför måste jag ju fylla på med kalorisnålt kaffe..hihi)
Imorgon har vi (sambon och jag) pratat om att putsa fönsterna, jag skyller på att jag inte når upp ordentligt... hoppas han inte läser bloggen innan han gjort det...hihihi
Vi har mestadels persiennerna nere eftersom vi bor mitt i stan med bra utsikt in från andra grannar... men när det inte längre kommer in ngt ljus och vi fortfarande tror att det är midvintermörkt i maj (snart iallafall) månad är det faktiskt dags att göra ngt åt det!
Tycker du också att det är skitroligt att putsa fönsterna??
♥Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0