i´m alive

Jag har inte gömt mig under en sten eller så. Har bara så sjukt mycket just nu. Jobbar som en idiot och när jag inte är på jobbet är jag i vårt renoveringsobjekt och försöker göra det jag kan. Vi har sagt upp lägenhet och garage till den siste i denna månaden och vi har ett hus utan dusch, en ofräsh toa från 70-talet och ett halvt kök. Hahaha, inte nog med det så åkte vi på liiite mer renovering än vi hade förväntat oss... Ghaaaa, tur att man har så fina föräldrar och släktingar som ställer upp och hjälper till med allt som vi inte kan. Dvs typ det mesta... Men vi lär oss under tiden men det är ju en lååång väg kvar... Visst är det snyggt?
Detta kommer vi självklart att behålla;)
Ha tålamod med mig så kanske det dyker upp en bild eller två här inne...
Maggie! Sjukt skönt med semester! Det sägs att halva nöjet är att längta!
Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0